søndag den 30. juni 2013

Juni favoritter




1, Body Butter fra The Body Shop. 2, Blush fra Eyes Lips Face. 3, Øjenskygge fra M.A.C.                                
4, Neglelak fra Essie. 5, Læbestift fra Maybelline.
 


Da juni måned er ved at være slut, tænkte jeg at det måske ville interessere jer hvilke beauty
produkter jeg især har nydt denne måned.


1, Den lækre Raspberry Body Butter er en super god creme som dufter fantastisk. Perfekt til lige at smøre
på steder på huden, der har tendens til nemt at blive tørre, som for eksempel albuerne.




2. Den fine mineral blush fra e.l.f. i farven "Bliss" giver en fantastisk koral farvet glød på kinderne, som
er ekstra flot her om sommeren. Desuden holder den utrolig længe, så den er helt sikkert en af mine
yndlings blushes.



Den utrolig flotte øjenskygge fra M.A.C. i farven "Satin Taupe- A23" har en så fin brun farve, og er helt
perfekt at komme på i globelinjen til et neutralt look. Øjenskyggen er helt sikkert en af mine favoritter
blandt alle M.A.C. øjenskyggerne.


Det fantastisk brand Essie er helt klart en af mine yndlings inden for neglelak, da de har utrolig mange
flotte farver at vælge imellem, bl.a. neglelakken i farven "Mademoiselle", som vises på overstående
billede. Farven er en fin neutral farve, som er god hvis man vil have et lidt mere neutralt look.
Neglelakkerne har også en tilpas stor børste, som gør det utrolig nemt lige at komme på neglene
og vigtigst af alt tørrer lakken hurtigt og holder meget længe.




























Til sidst har vi den fine læbestift fra Maybelline i farven "Plum Reflection - 360", som har en fantastisk
rød farve med en smule shine i. Læbestiften er utrolig cremet og holder meget længe. Jeg er meget glad
for den, og skal i hvert fald have investeret i flere læbestifter fra Maybelline.

Jeg er utrolig glad for alle produkterne, og de kan helt sikkert anbefales.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar