mandag den 2. december 2013

Goodiebox fra november 2013































For nogle dage siden modtog jeg min Goodiebox fra november måned. Jeg blev denne gang ekstra
overrasket, da jeg for det første synes at der var mange ting i den lille fine boks og for det andet fandt
jeg dem anderledes, så jeg var meget spændt på at få dem afprøvet.

I denne måned er temaet jul og jeg modtog disse produkter:




En prøve på en body cream fra Decubal Ecological, som efter min mening egentlig ikke er noget særligt.
Dog er den helt uden pafume, parabener og farvestoffer. Udover det trænger den hurtigt ind i huden,
synes dog ens hud at meget fedtet efter påføring, men hvis det nogle ting man vil have i en creme, kan
den helt sikkert anbefales, og til 69,95 kr. synes jeg slet ikke det er dårligt.

En prøve på dermatoclean 3 in 1 cleansing fluid fra Eucerin, som jeg må indrømme jeg er en smule
skuffet over, da jeg ikke synes at den lever op til de andre produkter jeg har prøvet fra samme brand.
På produktet står der at det skulle være en makeup fjerner, ansigtsrens og toner, hvor jeg må indrømme
at jeg sagtens kunne finde en bedre makeup fjerner til 104,95 kr, synes heller ikke at ansigtsrensen og
toneren er noget at råbe hurra for, så synes i hvert fald ikke at produktet er pengene værd.





























En deep cleansing mask fra Amie, som jeg indtil videre er virkelig begejstret over. Masken har en meget
skarp lugt, og nærmest sviger når den er påført, hvilket jeg godt kan lide, da jeg så føler at der
virkelig sker noget. Min hud var desuden super blød efter påføring og har været bumsefri ret længe
efterhånden (hvilket overhovedet ikke er sædvanligt), så hvis det bliver ved sådan, bliver det klart et
produkt jeg vil fortsætte med at bruge regelmæssigt.

En volume booster fra Matas som jeg tænker i forhold til vejledningen på produktet, tyder på at det
er egnet til piger/kvinder med kort hår, hvilket jeg langt fra har. Men produktet er da ganske udmærket,
dog er det ikke noget har tænkt mig at købe, når denne engang er tømt.




























En bodyoil fra Dr. Scheller som jeg allerede nu er blevet rigtig glad for, dog mest på grund af den
fanstastiske citrus duft olien har.
På flasken står der at olien virker opstrammende, hvilket ikke er noget jeg har bemærket, men må sige
at den formår at gøre ens hud utrolig blød efter påføring.

En pose med to chokoladeovertrukne lakridser, som jeg desværre ingen mening har om, da jeg er på en
kur, jeg er meget seriøs omkring og har derfor ikke kunne smage dem

























En læbestift i farven "Rumor Club" fra Teeez Trend Cosmetic som nok er det produkt jeg er mest glad og

overrasket over. Læbestiften er nem at påføre, den har en diskret sød duft, super fint mat udseende, en
flot og speciel indpakning og bedst af alt holder den virkelig længe. Så jeg synes helt sikkert at 149 kr. er
en rigtig fin pris, til så god en læbestift.





























Prøver af parfumerne "Premiére" og "Made to Measure" fra Gucci som jeg synes dufter rigtig godt.
Specielt er jeg helt vild med "Made to Measure", dog er den desværre til mænd, men den er helt sikkert
på listen over gaveidéer til min fremtidige kæreste. "Premiére" er jeg derimod ikke så vild med, at jeg vil
købe den i full-size, men jeg synes den dufter godt, frisk og feminin.


I det hele taget synes jeg at der er kommet nogle gode og spændende produkter, som jeg er sikker på
at jeg får brugt meget mere i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar