søndag den 25. august 2013

Estée Lauder og M.A.C køb


For et par uger siden var jeg i Århus med min mor og søster for at shoppe, og det endte med at jeg fik
købt en masse nye fine ting, bl.a. disse to smukke skatte basser, som jeg har ønsket mig virkelig længe,
er blevet utrolig glad for og bruger næsten hver dag.




























Denne fine highlighter/blush som giver den pæneste sommer glød er fra Estée Lauders kollektion "Bronze
goddezz", som er blandt andet inspireret af Caribiens eksotiske farver og det gyldne sand. Den er så flot
og nem at påføre, derudover holder den meget længe. Jeg er så vild med dette produkt, og har derfor
ikke brugt andet siden jeg købte den.
Hvis man er interesseret i dette fantastiske produkt, vil jeg anbefale at man får det købt hurtigst muligt, da
produktet desværre er limited-edition. Det kan købes her.






Her for tiden er jeg meget glad for nude/neutral farver på læberne, så det var derfor meget oplagt at jeg
valgte en sådan farve. Farven hedder "Hug Me - A23" og er en utrolig flot nude, med et hint af bordeaux
rød (M.A.C beskriver den selv som hudfarvet/pink).
Det er helt sikkert den bedste læbestift jeg nogensinde har haft. Jeg har intet dårligt at sige om den, jeg er
vild med emballagen, den dufter godt og så har jeg aldrig oplevet noget mere cremet! Læbestiften kan
købes her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar