torsdag den 15. august 2013

Juli favoritter


For nogle uger siden endte juli måned (jeg beklager forsinkelsen). Juli har været en dejlig sommer måned,
hvor jeg har holdt min makeup meget neutral og sommerlig, og virkelig nydt de produkter jeg har brugt, så
vil nu vise jer hvilke favoritter jeg har haft denne måned:





Denne fine læbestift fra Maybelline i farven 625 - Iced Caramel har været den læbestift jeg har brugt mest
i juli måned, da jeg det sidste stykke tid mest har været til neutral farvet læber. Oven i at læbestiften har en
utrolig flot farve, er den også utrolig cremet og holder virkelig længe. Jeg elsker Maybellines læbestifter, da
de er super gode og prisen ikke er den værste. Læbestiften kan købes i Matas.


Denne solcreme fra Piz Buin er jeg enormt glad for, da jeg normalt ikke kan klare lugten og konsistensen
af almindelig solcreme, men denne solcreme dufter fantastisk. Oven i det klistrer solcremen ikke og suger
sig hurtigt ind i huden efter påføring. Cremen kan købes i 
Matas og koster 150 kr, hvilket ikke er slemt
overhovedet af sådan en fantastisk creme at være.



Denne fine baked blush fra Eyes Lips Face har farven Rich Rose, som er en utrolig fin koral farve, der
specielt er flot her til sommer. De 4 fantastiske baked blushs fra e.l.f. er alle i super flotte farver, cremet
og så holder de meget længe. De kan købes her.


For at det hele ikke bare har været narturlige farver har jeg i denne måned haft denne flotte farve fra
Appeal4 en del på. Farven hedder "6 - Tropical milfoil" og er utrolig flot på neglene, desuden er
neglelakken virkelig nem at påføre, tørrer hurtigt efter påføring og holder utrolig længe, hvilket er nogle
super vigtige ting alle lakker burde indeholde. Den kan købes her.


Denne øjenskygge er fra M.A.C. og er i farven "Naked Lunch - A13". Øjenskyggen er så fin og kan
bruges til mange forskellige looks. Nok den øjenskygge jeg har brugt mest. Øjenskyggen kan købes her.


Alle produkterne er nogle jeg bruger enormt meget, og selvfølgelig anbefaler! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar