fredag den 2. august 2013

Goodiebox fra juli 2013



For et par dage siden modtog jeg min Goodiebox fra juli måned. Til jer der ikke kender til
konceptet, går det ud på at de indsamler nogle nye skønne produkter hver måned, som for det
meste er noget inden for beauty området.
Jeg synes det er en fed idé, som gør at man får lov til at prøve en masse nye produkter, man
måske ikke selv ville have købt, men ender med at blive utrolig glad for, og så er det jo fantastisk
at det kun koster 139 kr. om måneden. Du kan læse mere om Goodiebox og tilmelde dig her.

I denne måned er temaet selvforkælelse og jeg modtog disse produkter:




























En prøve på shampoo og balsam fra John Frieda, som jeg faktisk synes meget godt om, dog synes jeg
at 89,95 kr. er ret mange penge for en flaske shampoo/balsam. Men hvis man ikke har noget imod den
(efter min mening) høje pris, kan den klart anbefales, da shampooen og balsamen dufter virkelig godt, og
mit lange hår var utrolig nemt at rede igennem, hvilket ikke altid er lige nemt. Så hvis man foretrækker
kvalitet frem for kvantitet synes jeg da at man skal give John Friedas produkter et forsøg.

En prøve på hydralba rich hydrating creme fra A-Derma som jeg helt sikkert skal have anskaffet mig i
full-size, da produktet er utrolig godt, er enormt fugtgivende og ikke klistrer efter påføring, hvilket efter
min mening er nogle vigtige ting alle cremer burde have.


3 fyrfadslys fra Ransborg som har en dejlig afslappende duft. Oven i det har soya lysene mindre sod, færre
partikler og en brændetid på 6 timer. Jeg ELSKER duft lys og har altid synes de er så hyggelige, så at få
dem i min Goodiebox var klart en positiv overraskelse.

85 vatpinde fra Yniq som er virkelig smarte da den ene ende af vatpinden er spids, mens den anden er
flad. Den spidse ende kan for eksempel bruges til at finjustere neglelakkens kanter efter påføring, mens
den flade ende blandt andet kan bruges til påføring af creme på neglebåndene. Til 15 kr. synes jeg helt
sikkert at vatpindene er det værd. super gode!




























En body scrub fra Oriflame som jeg er meget overrasket over. Efter at cremen blev skrubbet ind i huden,
og derefter skyllet af, kunne man med det samme se resultater, min hud var utrolig blød. Jeg er virkelig
imponeret over hvilken forskel det gav og vil helt sikkert til at bruge den fine body scrub regelmæssigt
fremover.

En prøve på skin conditioner fra Nivea, som er virkelig blød, nem og rar at påføre på huden. En utrolig
lækker creme som oveni det dufter fantatisk, og med det samme gør huden enormt blød. Den super
gode body milk indeholder 250ml og koster kun 50 kr, så det er helt sikkert noget jeg skal have
anskaffet mig i full-size.




























En kiss proof lip stain fra MUA som ikke er så rar at påføre, dog kan man ikke mærke produktet når det
er taget på, hvilket jeg synes er en god ting. Den har en speciel men samtidig sød duft, som minder mig
meget om børne slik, hvilket jeg ikke er sikker på at jeg finder positivt, men hver sin smag.
Jeg har længe kendt til brandet MUA og har tit overvejet at bestille derfra, da jeg har hørt en masse
gode ting om dem og oven i det er produkterne utrolig billige. Så jeg blev enormt glad da jeg fandt ud
af at den fine lip stain er fra Makeup Academy.

En baked bronzer fra Famous som desværre var fuldstændig ødelagt da jeg modtog den, men ellers er
bronzeren utrolig fin, den giver en rigtig flot glød og er meget pigmenteret.



























På overstående billede er der swatches af MUAs Lip Stain i farven "kissalicious" og Famous' baked
bronzer
 i farven "Tahiti".
MUAs lip stain har farven pink med et hint af lilla. På læberne ser den enormt fin og frisk ud. Farven er
meget mat, hvilket gør at man sagtens kan have den på til hverdag. Alt i alt en rigtig flot farve.
Famous' baked bronzer har en rigtig fin guld-brun farve med en smule shimmer. Oven i at den har en
virkelig pæn farve, er bronzeren meget nem at påføre, så stor tommel op fra Michela!


I det hele taget synes jeg at der er kommet nogle rigtig gode ting denne måned, nogle produkter og ting
jeg er meget glade for og helt sikkert vil komme til at bruge en del i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar